PREKIŲ PRISTATYMAS

RREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI:


ATSIIMANT PAŠTE – atsiimkite prekes patys iš Lietuvos Pašto skyrių visoje Lietuvoje. Kai prekė bus pristatyta į artimiausią pagal Jūsų nurodytą adresą Lietuvos Pašto skyrių, Jūs gausite pranešimą SMS žinute arba rasite pranešimą savo pašto dėžutėje. Pristatymo kaina priklauso nuo krepšelio sumos:

- jeigu krepšelio suma yra nuo 1 eur iki 50 eur, siuntinio kaina 3 Eur; 

- jeigu krepšelio suma yra nuo 50,01 eur eur iki 100 eur, siuntinio kaina 4 Eur; 

- jeigu krepšelio suma yra nuo 100,01 eur ir daugiau, siuntinio kaina 5 Eur; 

ATSIIMANT PAŠTOMATE - atsiimkite prekes patys paštomatuose. Pristatymo kaina priklauso nuo krepšelio sumos:

- jeigu krepšelio suma yra nuo 1 eur iki 50 eur, siuntinio kaina 4 Eur; 

- jeigu krepšelio suma yra nuo 50,01 eur eur iki 100 eur, siuntinio kaina 5 Eur; 

- jeigu krepšelio suma yra nuo 100,01 eur ir daugiau, siuntinio kaina 6 Eur.


PRISTATYMO LAIKAS

Prekės išsiunčiamos per 3 (tris) darbo dienas, nuo apmokėjimo patvirtinimo. 

Jei norimų prekių nėra ar šiuo laikotarpiu atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, mes neatidėliodami informuosime klientą, jo nurodytais kontaktais.

Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu abudu.dirbtuves@gmail.com arba paskambinti telefonu +370 650 62763


PREKIŲ PRIĖMIMAS

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, arba Lietuvos Pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų  atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.